Wegańskie leczo

Posiada mało kalorii, dobrze smakuje- również odgrzewane. Zawsze robię go więcej i  w razie potrzeby mrożę, a gdy nie mam czasu gotować to zawsze jest pod ręką niezawodne leczo.

Składniki:

  • papryka czerwona /600g/
  • papryka zielona /600g/
  • cukinia /400g/
  • por /50g/
  • cebula /200g/
  • bulion warzywny /1 litr/
  • papryka czerwona wędzona /1 łyżeczka/
  • zioła prowansalskie /2 łyżeczki/
  • czosnek /2 ząbki/
  • sól /1 łyżeczka/
  • pieprz/0,5 łyżeczki/
  • passata pomidorowa /680g/
  • oliwa /2łyżki/
  • koperek / kilka gałązek/

Sposób przygotowania:

W garnku rozgrzewam 2 łyżki oliwy. Kroję paprykę, cukinię, cebulę i przekładam je do garnka,pozostawiam aż do zeszklenia. Dodaję czosnek i sypkie przyprawy Zalewam bulionem i duszę przez ok 15 minut, a następnie dolewam passaty i zostawiam jeszcze na ogniu przez ok 10 minut.  Nakładam leczo do miseczek i posypuję je świeżym koperkiem.

Smacznego

 

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW:

1 porcja                   :       57,67 kcal     B:   1,98 g    T:     2,14 g     W:       7,89 g
całość (16 porcji)      :    922,86 kcal    B: 31,79 g    T:  34,36 g     W:  126,37 g

Share Button

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.